Telefoon: 0523-270002
Mobiel: 06-22213032 of 06-55079408

Mail: info@dierenpensiondedriehoek.nl
banner8
Online reserveren
Reserveer gemakkelijk en snel
via ons online reservering systeem
reservering driehoek

 

 

Vanaf 29 april 2018 werken wij met een nieuw reserveringssysteem. Hieronder zullen wij kort een uitleg geven over dit nieuwe systeem.

Om een reservering te maken, kunt u hiervoor klikken op de knop "nu reserveren" en een eigen account aanmaken. U vult eenmalig alle gevraagde gegevens in en u kunt zelf uw huisdier(en) toevoegen en een reservering plaatsen. Bij eventueel een volgende reservering logt u in op uw eigen account en alle gegevens staan er dan al in. Het mooie van dit systeem is dat u in uw account zelf dingen kunt wijzigen zoals recente inentingen en/of medicijngebruik of andere belangrijke dingen die wij moeten weten. U kunt inloggen wanneer u maar wilt. De gegevens zijn voor ons direct inzichtelijk. Als u eenmaal de reservering hebt gedaan en u wilt bijvoorbeeld haal of brengdatum cq. tijd wijzigen, dat kunt u zelf niet. Neemt u dan per mail of telefonisch even contact op.

Omdat wij natuurlijk al veel reserveringen voor dit jaar binnen hebben gekregen via ons oude systeem, zullen wij deze zelf invoeren in het nieuwe systeem.  Als u klikt op "nog geen account, registreer hier" dan zegt het systeem dat het mailadres al bekend is omdat wij de gedane reservering(en), waar u al een bevestigingsmail van heeft gehad, er al in hebben gezet.  Als u deze melding krijgt, dan vult u enkel uw mailadres in en klikt u op wachtwoord vergeten. U krijgt per mail een wachtwoord  en hiermee kunt u dan inloggen. 

Als u voor dit jaar nog geen reservering(en) heeft geplaatst voor uw dier(en), kunt u klikken op "nog geen account, registreer hier". U kunt de gevraagde gegevens invullen, uw huisdier(en) toevoegen en een reservering doen. Bij een eventuele volgende reservering logt u in op uw eigen account. 

Als u de reservering hebt gedaan wordt de melding gegeven dat het bedrag nog niet betaald is. Hier hoeft u niets mee te doen. Betalen is gewoon bij het brengen of ophalen van het huisdier.

Het is voor ons ook nog even wennen maar hopelijk wordt het middels dit systeem het reserveren wat makkelijker. Ook dat u altijd in uw account kunt inloggen en gegevens kunt aanpassen of dingen na kunt kijken.

Momenteel zijn wij druk bezig om alle gedane reserveringen in het systeem te zetten. We hopen dat we over 2 weken alle reserveringen in het systeem hebben staan zodat u dit ook in uw account kunt zien.

Zijn er vragen over het systeem, dan kunt u bellen met Astrid 06-55079408